dijous, 19 de gener del 2006

Gent molt diversa

A l'Opus hi ha gent molt diversa, de moltes menes. Avui parlarem de dues d'aquestes menes. N'hi ha que es dediquen gairebé full time a coses de l'Opus: locals propis, escoles, activitats diverses. No ho critico (en tota organització hi ha d'haver gent dedicada a l'estructura), però em sembla que actualment aquest apartat està sobredimensionat. Tot i que és una part molt important de l'Obra, no hi tinc gaires amics ni amigues. Jo hi tinc amics (més amics que amigues, tot s'ha de dir), a l'Opus, d'una altra mena: gent que treballa fora de les coses de l'Opus, que està ficada realment enmig del món, que és d'esquerres o almenys de "centre", que són catalanoparlants, que tenen una gran preocupació social al marge (o sigui, a més a més, de manera suplementària) de la que els ha portat a dedicar-se a l'Opus, gent que també dedica temps a les activitats de l'Opus però no són el seu principal medi ambient.

Entre els primers també hi deu haver gent una mica (una mica) d'esquerres, amb preocupacions socials generals i catalanoparlant, però pel que jo he vist són una minoria en aquell grup.

Si és que es pot parlar de grups...

Podríem fer altres divisions de gent de l'Opus i segurament no acabaríem mai, perquè si en tinc una idea clara és que a l'Opus hi ha de tot, absolutament de tot.
------