dimecres, 10 de febrer del 2010

Ara sí que molta gent ha vist "Camino"

TVE1 va emetre ahir a dos quarts d'onze de la nit la pel·lícula "Camino". I va tenir èxit, segons les enquestes que mesuren l'audiència. Gairebé un de cada cinc espectadors espanyols (19,2%) que a les 11 de la nit miraven la tele es van empassar el rotllo o almenys van començar a empassar-se'l, xifra que és important (3,5 milions de persones, diuen). El que no sabrem mai és quina impressió pot haver causat a la majoria. Jo crec que molta gent devia començar a mirar la pel·lícula per curiositat i després ho devien deixar córrer. Però no n'estic segura, potser el morbo els va enganxar, o els va semblar que era una bona història, o que "quin horror, no?", "aquesta gent se'ls hauria d'il·legalitzar", etc.

En aquest cas, com ja vaig dir, estic amb els meus amics i amigues de l'Opus perquè la descripció que en fa la pel·lícula és profundament injusta, al meu parer.

(El dia 12 han fet una altra vegada la pel·lícula, aquest cop per TV3. Ha estat el 9è programa més vist del dia a Catalunya, amb una audiència calculada de 326.000 espectadors de mitjana).
-----